کاتالوگ یا طراحی سایت حرفه ای ; کدام یک نسبت به دیگری ارجحیت دارد؟
نوشته شده توسط : hiwebex

طراحی سایت حرفه ای یک کار تخصصی برای برای هر کسب و کاری است. داشتن یک وب سایت تخصصی و حرفه ای مانند داشتن یک کاتالوگ است اما یک کاتالوگ همراه با مزایای فراوان. یک کاتالوگ تنها می تواند شامل چند تصویر و متن باشد اما یک سایت می تواند از تصاویر, متون, فیلم, صوت و انیمیشن نیز بهره بگیرد, بنابراین طراحی و راه اندازی امکان اطلاع رسانی جامع با محتوایی جذاب را فراهم می کند. برای طراحی, چاپ و انتشار هر نسخه از کاتالوگ نیاز به صرف هزینه بسیار بالایی است اما برای طراحی و راه اندازی یک وب سایت حرفه ای برای کسب و کارتان کافی است که هزینه های اولیه برای طراحی و نیز نگهداری از آن را به یک تیم طراحی سایت حرفه ای و خبره بپردازید و بعد از آن شما قادر به ایجاد تعداد بی نهایت صفحه در وب سایت خود خواهید بود که هزاران و حتی میلیون ها کاربر از اقصی نقاط جهان می توانند بارها و بارها از آن بازدید کنند.

علاوه بر مزیت های عنوان شده طراحی سایت حرفه ای این امکان را هم برای شما و کسب و کارتان ایجاد می کند که از موتورهای جستجوگر بدون هیچ هزینه ای به عنوان بازاریاب خود استفاده کنید, برای این کار تنها کافیست که ربات های موتورهای جستجو شما را پیدا کنند و از آن پس هر زمان کسی به دنبال خدمات, محصولات و یا اطلاعات ارائه شده در سایت شما باشد, این موتورهای جستجوگر کاربر را به سمت سایت شما هدایت خواهند کرد. البته  میزان بازدیدکنندگان هدایت شده به سمت سایت شما به پارامترهای متعددی وابسته است ولی حتی در بدترین حالت هم روزانه حدود 50 نفر توسط موتورهای جستجو به سمت سایت شما هدایت می شوند.

کارشناسان شرکت های وبکس می توانند شما را در زمینه طراحی سایت حرفه ای راهنمایی نمایند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: